Książki, Ebooki, Audiobooki

Naszą misją jest pomaganie ludziom, którzy chcą coś zmienić w swoim życiu. Tematy to rozwój osobisty, motywacja, przedsiębiorczość...
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  
Ads
Licznik

Share | 
 

 Psychotechniki w przyjęciu reklamacji

Go down 
AutorWiadomość
Misiek
Admin


Liczba postów : 603
Join date : 21/01/2017

PisanieTemat: Psychotechniki w przyjęciu reklamacji   Sro Sty 25, 2017 6:29 pm



Z perspektywy klienta optyka się nie zmienia - nikt nie lubi reklamacji, ani przyjmować, ani zgłaszać. Najlepiej, gdyby nie mieć z reklamacją nic wspólnego. Z perspektywy handlowca kojarzy się z niezadowolonym klientem, trudną sytuacją, często negatywnymi emocjami i stratą.

WEJDŹ - Psychotechniki w przyjęciu reklamacji
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://www.dla-ciebie-za-darmo.cba.pl
 
Psychotechniki w przyjęciu reklamacji
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Książki, Ebooki, Audiobooki :: Negocjacje i sprzedaż-
Skocz do: